Friday, June 1, 2007

Hello lume, hello illostation


Uh, uh - suntem on air! Bunaaaa si daca ati avut rabdare sa cititi primul post v-ati cam prins care e shpilu. Impreuna cu Livia si Agi am initiat acest grup si am vrut mult sa ne lansam azi - de 1 iunie - copii, veselie, creativitate, voioshie, jocuri, soare - ati inteles ideea.

Eu sunt Cri si acest post este despre mine, eu si doar eu, moi, je, io. :)
Cateva chestii - o sa incerc sa nu ma-ntind. Asadar am 25 de ani, locuiesc in Bucuresti si imi place ilustratia. Nu, rectific - iubesc ilustratia. Cand o sa cresc mare vreau sa devin un ilustrator freelancer faimos in tara si peste hotare. Am zis! Mai e ceva munca pana atunci, da visele nu strica. Momentan am doar ceva colaborari ocazionale (in special storyboarduri) si sunt mereu in cautare de mai multe.

Blogurile de ilustratie le-am descoperit pe la sfarsitul lui 2005 si atunci am realizat ca sunt oameni care traiesc din asta si ca vreau si io. A fost un moment maret!

Pentru ca am zis ca nu va retin mult, am terminat. Pentru moment. :)

Si era sa uit...

Ilustratiile zilnice (incerc sa fie zilnice, nu-mi iese mereu) aici. Citeste postu asta daca mai ai chef sa citesti despre mine si despre illostation.

Preferatele mele aici.

N-am inca o pagina de web ca lumea. Dar urmeaza. Doar asta momentan. Stiu, e lame.

No comments: