Monday, January 25, 2010

Anna




(am ajuns sa urasc cuvintele atat de mult) ... desenez de 4 luni de zile si nu reusesc sa-mi gasesc nici cum locul. Am terminat Facultatea de Litere de la Sibiu, am studiat 2 ani limba chineza la Beijing, am facut un master in Management Cultural, si urmeaza, sper o facultate de arte plastice. Iata cat de confuza sunt! (Probabil ca) desenez starea mea de personaj ciudat si inadaptat intr-o lume care, de fapt, ma fascineaza si pe care o iubesc la nebunie! Ma simt de multe ori insecta, si probabil ca asta si sunt. Multumesc ca ma lasati sa bazai printre voi!

6 comments:

This is Dandu said...

foarte frumos. bine ai venit :)

tu.anu said...

Multumesc :) Bine v-am gasit.

(Ma simt cateodata ca o infractoare cand stiu ca mi-am pus desenele pe blogger, sau pe flickr. Nu sunt de acord cu "anyone can cook," in domeniul artelor. Exista o moda dubioasa a asa zisilor "artisti instant," si nu as vrea sa fac parte din aceasta categorie. Mai nou, se pare, toata lumea e artist, sau fotograf fara prea mult efort. Oare contribui si eu, fara sa vreau, trendului? Sigh...)

Livia Coloji said...

Anna, cred ca-ti faci prea multe probleme si chiar nu e cazul...
Fa ceea ce-ti place sa faci, arata lumii si bucura-te de orice feedback pozitiv sau constructiv!
Cu alte cuvinte, bine ai venit!
Referitor la "anyone can cook", Beuys
mai avea o varianta la fel de buna si de adevarata si eu cred ca stia ce zice!

tu.anu said...

Multumesc de incurajare, Livia! Am sa incerc sa fiu mai relaxata. Cu adevarat ador ceea ce fac!

Homeboy said...

...chiar daca ar fi 'worst case scenario' cum spui...macar bucura-te de calatorie...

Livia Coloji said...

corect!