Monday, October 8, 2007

Tamás I am

Salut! Ma numesc Tamás, am 33 ani si locuiesc in Ungaria. Am terminat cinci ani de studii la Universitatea de Arta si design, la Cluj, intre 1998-2003. Acum sint grafician si lucrez la o firma mai mica ca designer si pentru o editura ca ilustrator. La inceput am participat si la expozitii, dar cu gravura. Dupa Cluj n-am mai avut posibilitatea de a lucra cu metal si lino. Bad, very bad. Mai incerc si sa scriu vreo poveste, in liceu am avut si astfel de ambitii. Mersi, ca nu am fost aruncat din blog, n-am avut timp pina acum, sa ma prezint. De natura nu sint un tip prea activ, dar o sa straduiesc, sa fiu membru activ pe acesc blog, cat se poate.
Link I am.

8 comments:

This is Dandu said...

bine ai venit tamas si speram si noi sa contribui cu cat mai multe chestii interesante! ce frumoasa e ilustratia atasata - unde vedem mai multe?

livia said...

Salut Tamas. Lucrezi foarte frumos. Felicitari!
Si mie-mi pare rau ca n-am mai facut gravura in metal de cand am terminat facultatea, ca-mi placea foarte mult.
Nu aruncam pe nimeni afara. :) doar pe cei care vorbesc "murdar" sau care se inscriu si apoi nu mai raspund la niciun mesaj. (poate din cauza ca altcineva i-a inscris??)

livia said...

continuare:

Deci, ne bucuram ca esti aici si mi-ar placea sa aud mai multe despre colaborarea cu editura si mai ales despre cartile pe care le-ai facut.
Cred ca ar fi interesant de vazut cum procedeaza o editura din Ungaria comparativ cu una din Romania.

Oana Ispir said...

unde vedem mai muuuult? :)

Oana Ispir said...

ah si bine ai venit bineinteles. ma luase valul si eram curioasa.

Keszeg Agi said...

bine ai venit, Tamas! :)

Nicole Florian said...

Eu ti-am mai vazut lucrarile, nu-mi amintesc acum unde, dar mi-au placut foarte mult!

pRiyA said...

wow! your work is incredible and fabulous. it is a pleasure looking at pictures in your blog. i'm only sad that i do not understand the language that you write in.